به نظرتون برم وایتنینگ برای روشن شدن تیرگی ها یا با لیزر روشن میشه من جلسه اول فعلا رفتم لیزر
من کندلا رفتم
۷ جلسه تقریبا یسال شد
تجربم این بودک پاهای خیلی ضخیم بود خیلی خوب جواب گرفتم و نازک و کمتر شدن ولی همچنان رویش دارم و دستام حس میکنم نباید لیزر میکردم چون جاییی ک مو نداشت هم در اومد بددد ضخیم حتی موهای عادی دستم هم کمی بیشتر شده
من دیگ ادامه ندادم الان سه چهار ماهی میشه نرفتم ولی برا پاهای خیلی راضی بودم
و اینکه نه پوستو ن روشن میکنه ن تیره
من بعد دوسه جلسه جواب گرفتم
الان حدودا نزدیک سه ساله نمیرم پاهام هنوز درنیومده ولی زیر بغل چراا😅
من قبل زايمانم فقط ٦ جلسه رفتم يادم نمياد اسم دستگاهشو ولي جز بهترينها بود كه خيلي هم زياد همون ٦ جلسش هزينه كردم جواب داد كامل بعد باردار شدم
من البته خودم سفيد پوستم
من بعد از ۶ سال هنوز شارژ میرم .مثلا عر سه یا چهار ماه یک بار.
صورت و دست هام جواب نداد. مخصوصا صورتم .
برای موهای خیلی ضخیم خوبه.
ولی برای زیر بغل و بیکینی و پاهام خیلی خوب جواب داد . ولی تقریبا یکو نیم سال هر ماه رفتم.
هر بدنی با بدن دیگه فرق میکنه.
مثلا خاله من با یک جلسه کل موهای دستاش رفت.
ولی من شیش ساله نرفته
با چه دستگاهی. رفتی ؟
ببین لیزر با رنگ پوست کاری نمیکنه فقط موهاتو میسوزونه اینکه فک کنی لیزر کنی رنگش روشنتر بشه نه اصلا اینطور نیس
من یکسال و نیم که مرتب رفتم دیگه درنیومد دوران بارداریم یکم دراومد ولی از بعد زایمانم کلا درنیومد حتی شارژ هم نیاز نشد برم
رنگ پوستمم بله تغیر کرد
۳جلسه منکه بدنم زود جواب میده فوریم روشن میشه
جلسه اول كم شد جلسه ٤-٥ ديگع ييرون نيومد ولي ميرفتم برا شارژ
بله روشن شد ولي جلسه ٤-٥ اينا ك ديگه مو نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.