۷ پاسخ

هیچی رعایت نمیکنم😅

هیچ🤣🥴

هیچی رعایت نمیکنم

مراقبت خاصی نمیکنم ولی روز اول پریودیم هیچ کاری تو خونه انجام نمیدم همش به عهده شوهرمه😂😂😂
پریود میشم حتما جوراب و شلوار میپوشم

و اینکه بدنت هم مخصوصا پاها و کمر گرم نگه دار

آب و غذای یخ و سردونه نخور، کلا چیزایی ک طبع سرد داره نخور، دسشویی رفتنی مستقیم با آب نشور، اگه شستی آب گرم باشه، حمام تا ۳_۴ روز اول نرو ، نوار هر ۳_۴ ساعت عوض کن ، من اینا رعایت میکنم

مراقبت خواصی ندارم ولی زمستان جوراب می‌پوشم الانم حتما شلوارک می‌پوشم بعدش از روش هم یه شلوار دوغ و ماست نمی‌خورم چایی زیاد میخورم زیاد درد داشته باشم زنجبیل میزنم تو چای روز اول دوم زیاد. کار هم انجام نمیدم

سوال های مرتبط