هیچی رعایت نمیکنم😅
هیچ🤣🥴
هیچی رعایت نمیکنم
مراقبت خاصی نمیکنم ولی روز اول پریودیم هیچ کاری تو خونه انجام نمیدم همش به عهده شوهرمه😂😂😂
پریود میشم حتما جوراب و شلوار میپوشم
و اینکه بدنت هم مخصوصا پاها و کمر گرم نگه دار
آب و غذای یخ و سردونه نخور، کلا چیزایی ک طبع سرد داره نخور، دسشویی رفتنی مستقیم با آب نشور، اگه شستی آب گرم باشه، حمام تا ۳_۴ روز اول نرو ، نوار هر ۳_۴ ساعت عوض کن ، من اینا رعایت میکنم
مراقبت خواصی ندارم ولی زمستان جوراب میپوشم الانم حتما شلوارک میپوشم بعدش از روش هم یه شلوار دوغ و ماست نمیخورم چایی زیاد میخورم زیاد درد داشته باشم زنجبیل میزنم تو چای روز اول دوم زیاد. کار هم انجام نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.