۸ پاسخ

من استفاده کردم خیلی خوبه

پینو عالیه

دافی استفاده میکنم خوبه

خوبه حساسیت نداد برا دخترم ولی خیلی خشکه انگار یکم نم داره فقط..

بستگی به پوست کوچولوت داره ..من یمدت حساسیت داشت با آب میشستم بعدش با دستمال مرطوب وی اوکی بود پینو هم خوب بود

برند مای بی بی هم خوبه

دستمال مرطوب قبلش بشور با آب بعد استفاده کن

من دافی استفاده میکنم عالیه اینو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۸ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی