من استفاده کردم خیلی خوبه
پینو عالیه
دافی استفاده میکنم خوبه
خوبه حساسیت نداد برا دخترم ولی خیلی خشکه انگار یکم نم داره فقط..
بستگی به پوست کوچولوت داره ..من یمدت حساسیت داشت با آب میشستم بعدش با دستمال مرطوب وی اوکی بود پینو هم خوب بود
برند مای بی بی هم خوبه
دستمال مرطوب قبلش بشور با آب بعد استفاده کن
من دافی استفاده میکنم عالیه اینو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.