کی گفته شیرخشک ضرر داره😐
چضرری؟؟؟
اگمیداشت ممنوع میکردن☹️
دیگ سینه رو نمیگیره پسرم اینجوری شد البته من شیرم خیلی کم بود
به خاطر شیشه هست چون از شیشه راحت شیر میاد چرا زحمت میکدن سینه رو میده اینطور پیش بره ممکنه کلا سینه تو ول کنه
نباید با شیشه بهش شیر بدی
دیگه سینه تو نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.