چشم طرفداراشون روشن
حالا میگن خداروشکر امنیت داریم با گرونی یه جوری میتونیم کنار بیایم☺️
آقا ما نمیتونیمم دیگههه😫
آخه عوضش امنیت داریم 😏😏😏
اره منم همونقد گرفتم
همه زیر فشار اقتصادین اما این چه جور هم وطن بودن،ایرانی بودن،هم گروه بودنیه که تایکی از ایران وکشور دفاع کرد میگن جیره خوره،پول میگیره،غذابهش میدن،بنزینش میدن،اون پیرمرد رفتگر شهرداری که خسته وکوفته میره فقط به خاطر کشورشه نه بعضی مسئولین دزد آقا زاده ها
کشور هم فردمسئول داره هم هم دزد واختلاص گرا چرا همه رو به یه چشم باید دید وقضاوت کرد
فقط از هم وطن بودن فحش دادن وهرزه گفتن به هم دیگه رو یادگرفتیم،فقط قضاوت کردن
هیشکی نمیگه این دولت بی تقصیره اما نمیخانن کشورشون دودستی تقدیم اجنبی کنن
من 20تایی میخرم 800😕😕
وای خدایا😭😭
خدا لعنتشون کنه چه خبره واقعا
منکه خیلی وقته با قیمت۷۵۰میخرم🫤چه میشه کرد
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
تو دستشه مار پلاستیکی هس وای تنم لرزید
اون ماره تو دهن پسرت ؟؟؟ 😂😂😂😂😂
ما که دیگه کم اوردیم😭😭😭
من ۸۵۰ قیمت گرفتم🥺
اره گرون شده دوباره من جمعه از فروشگاه گرفتم ۷۵۰ گفت دفعه بعد بیارم ۹۰۰ تومنه
چه مارکی؟،
وای قلبم من هفته پیش گرفتم ۷۹۰
من دیدم قیمت پوشک اینجوری شده مای بیبی میبستم الان دیگه کانفی میگیرم چون تفاوت قیمتش کم هست
من ۵۰تایی اقتصادی گرفتم ۱تومن الانم گرونتر شد دوبسته اقتصادی گرفتم
من سایز ۶ میخریدم ۷۰۰
این سری از یجا دیگه خریدم ۶۲۸
۲۸ تایی
خارجی بگیر به صرفه تر هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.