تب سنج جیوه ایی بهتره یا دیجیتالی؟؟

۶ پاسخ

همه به من گفتن دیجیتال بهتره
میگن درصد خطاش کمتره

من دیجیتالی دارم عالیه

دیجیتالی ...
من این و دارم خریدم ۴۲۰۰

تصویر

من دارم امابلد . نیستم

جیواه بلدی ؟؟

من دیجیتالی دارم و راضیم

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم ۱۱ ماهگی
مامان اِلارز🤍 مامان اِلارز🤍 ۵ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی