۶ پاسخ

مامان جانش اسم نزار رو بچه کوتاه و بلند،اولن ب ژنه
بعدم عزیزم بختش بلند باشه فرشته کوچولوت 🌸

درمورد بچت اینجوری نگوعزیزم
بهش پودرسنجد بده بخوره

عزیزم ماشاالله قدش خوبه

عزیزم بچه ها متغییرن زیاد حساس نباش
بچه یهدفعه رشد میکنه

پسر منم همینه

قدش خوبه که.پسر من ۷۶ هست

سوال های مرتبط