۳ پاسخ

عزیزم دختر من یه سالگی قدش 75 بود چون ما قد بلندیم بهداشت به من گفت که دخترت قدش کوتاهه بهش آ د بده، منم آ د پدیا بست گرفتم روزی یه قطره چکون میدم اوایل یه روز در میون میدادم الان قد اندازه نکردم ولی قشنگ معلومه دو سه سانت بلند شده، کلا از سیزده ماهگی تو دو ماه هم قدش رشد کرد هم وزن گرفت یه ذره، آخه کم وزنم بود قطره آ د پدیا بست و شربت اشتها پدیا بست رو جای مولتی میدم اینا تاثیر داشت

گلم دکترواسع قددخترم شربت داده بادکترمشورت کن شربت بده

ویتامین دی براش بخر روزی یه سی سی بده

سوال های مرتبط