سلام بچه ها دوستم بارداره دو قلو میگه کریر لازم میشه دو تا بخرم ؟

۱۷ پاسخ

بنظر من نیازه که وقتی مهمونی میری یا با ماشین جایی میری بچرو تو بغل نمیگیری میزاری داخلش من که میگیرم

نه دوتاکریر کلا ۳ماه بیشتراستفاده نمیشه اگه اطرافیانش دارن بگیره اگه نه قنداق سوئیسی کافیه بنظرم

کریر اصلا لازم نمیشه نخره بهتره چون زودی کوچیک میشه و بی فایدست تو خونه ک بچه رو زمینه بیرونم ک کالسکه هست

اره اگه با ماشین مخصوصا خودش راننده باشه بیرون بره قطعا لازم میشه

بچه زودرشدمیکنه براش کوچیک میشه به نظرم لازم نیست

دوتا بچه حتما لازمه چون جایی میری دوتا بچه سخته بغل بگیری تو ماشین مهمونی خیابون حتما لازمه

کالسکه بیشتر نیازشه

من گرفتم نیلز نشد تازه مرتبم بیرون بودیم

نه دوتا کریر به دردش نمیخوره

من کریر خریدم چون وزن بچهای دوقلو پایینه تو کریر راحت تر حمل میشن

من بنظرم برای دو قلو ها از این ننو دو قلویی ها خیلی خوبه دوتاشونو میتونی بزاری توش بخوابن
کریر زیاد واجب نیست

من دو قلو باردارم و مال دخترم مونده بود فروختم چون بنظرم بکار نمیاد

بله خیلی لازم و کار راه بندازه

بنظر من که خیلی کاربردی هست

ن اصلا

صندلی ماشین بیشتربه کازش میاد

یکیشم نیاز نیس 😅

سوال های مرتبط