آمپول پروژسترون دقیقا برای چیه ؟

۵ پاسخ

تو بارداری ضد سقطه .. دهانه رحم رو میبنده.. تو شرایط غیر بارداری مثلا که پربودن عقب بیوفته میزنی پری بشی

من دكتر واسه جلوگيري اززايمان زودرس هفته اي يدونه واسم نوشته ميزنم

اگه باردار نباشی کمک می‌کنه پریود بشی
اگه باردار باشی جلوگیری می‌کنه از سقط و به قول قدیمی‌ها جای بچه رو سفت و محکم می‌کنه و مفیده واسه جنین

من اول بارداریم هماتوم ۴۱ درصدی گرفتم دکتر ۷ تا دونه برام نوشت که جلوگیری کنه از سقط

من تو۷هفته لکه صورتی دیدم،دکترم برام سه تا نوشت تا سه شب زدم

سوال های مرتبط

مامان دیلان مامان دیلان ۱ ماهگی
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد