تو بارداری ضد سقطه .. دهانه رحم رو میبنده.. تو شرایط غیر بارداری مثلا که پربودن عقب بیوفته میزنی پری بشی
من دكتر واسه جلوگيري اززايمان زودرس هفته اي يدونه واسم نوشته ميزنم
اگه باردار نباشی کمک میکنه پریود بشی
اگه باردار باشی جلوگیری میکنه از سقط و به قول قدیمیها جای بچه رو سفت و محکم میکنه و مفیده واسه جنین
من اول بارداریم هماتوم ۴۱ درصدی گرفتم دکتر ۷ تا دونه برام نوشت که جلوگیری کنه از سقط
من تو۷هفته لکه صورتی دیدم،دکترم برام سه تا نوشت تا سه شب زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.