نه گلم من که مشکلی ندارم و اتفاقا خیلی خوشم میاد از اینطور تایپک های غذاییییی و خوردنیییییی🥹🥹
والا الان ی سر تاپیکاتو دیدم خیلی نمیزاری که !یه سریا هستن روزمرگی میزارن مامان ها مشکلی ندارن شما ک دیگ ایده غذا میدی کارو راحت تر میکنی برای مامانا! من ک اذیت نمیشم چون ایدس چیز عام میزاری نه خوراکی خاص، تو چشمم نمیکنی چیزیو
نه اصلا خیلیم خوبه اتفاقا بزار
ن چرا اذیت بشیم توجه نکن ب این آداما شما ادامه بده،خیلی هم خوبه
الان رفتم تایپیکاتو دیدم ، خواهر اون کیک قابلمه ای رو ریختی تو قابلمه معمولی؟؟ زیرش کاغذ روغنی گذاشتی؟؟
دم کنی و شعله پخش کن گذاشتی؟ چنددقیقه بمونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.