سلام خانما هزینه آزمایش انتی چقده

۹ پاسخ

1800 ازمایش ۲۱۰۰انتی

1700 فروردین رفتم
سونوهم 3500

سونو رو امروز پرسیدم ی جا گفتن ۲ تومن ی جا ۲۵۰۰

سونو ۱۷۰۰ آزمایش ۱۷۸۰ برای من انقد شد

سونو ۴و۸۷۰
آزمایش ۱و۵۰۰

برای من سونو کالر داپلر هم داشتم ۴۷۰۰ شد ولی بدون دالپر ۲۵۰۰ میشد
آزمایش ۱۷۰۰

کی دادی

چقد گرون

واسه من آزمایش ۱۷۰۰ و سونو ۲۲۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان ادیب مامان ادیب هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد