1800 ازمایش ۲۱۰۰انتی
1700 فروردین رفتم
سونوهم 3500
سونو رو امروز پرسیدم ی جا گفتن ۲ تومن ی جا ۲۵۰۰
سونو ۱۷۰۰ آزمایش ۱۷۸۰ برای من انقد شد
سونو ۴و۸۷۰
آزمایش ۱و۵۰۰
برای من سونو کالر داپلر هم داشتم ۴۷۰۰ شد ولی بدون دالپر ۲۵۰۰ میشد
آزمایش ۱۷۰۰
کی دادی
چقد گرون
واسه من آزمایش ۱۷۰۰ و سونو ۲۲۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.