سلام دوستان هزینه انتی چقده

۷ پاسخ

من ۲وخورده ای شده بود

من امروز انتی و داپلر باهم شد ۵۲۰۰
قزوینم

من دیروز از یکی پرسیدم گفت 4200هنوز که نرفتم خدا کنم کمتر باشه

تو شهر ما ۲۸۰۰

من دووسیصد

من دو تومن شد

من ۲۸۰۰دادم

سوال های مرتبط

مامان شیرین مامان شیرین هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری