مال من سونو انتی ۲۷۶۰ بود آزمایش هم ۱۶۷۰
دیروز انجام دادم گفت سونو انتی هزینش آزاده سه تومن ، آزمایش هم یک و هفتصد بود
هر کدوم تو تهران حداقل ۲ تومن
هرجایی متفاوته تماس بگیرید و بپرسین
عکستون رو از تاپیک مامان خداااا بردارید
من ازمایش و انتی شد 3600
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.