منم ازمایش دادم گفت یکم عفونت داره قراره برم دباره ازمایش بدم ببینم نیاز هست دارو بخورم
منتو ازمایش ۵گانه عفونت بود قرص خوردم ولی نرفتم تکرار ازمایش حوصلم نمیکشه
من دارم میخورم نمیدونم خوب بشم نشم
من داشتم کم بود با سفیکسیم خوب شد
اگه شدید باشه خیر باید بستری بشید علامتی مث سردرد و بی جونی و بیحالی نشونشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.