۱۱ پاسخ

پسر منم تب نکرد

پسر منم تب نداره خداروشکر ولی درد داره گریه میکنه🥲

بنظر من ک تجربه دارم فقط واکنشن۱۸ماهکی سنگینه ، بقیش اگه قبلش استامینوفن و... بدید اذیت نمیشن

پسر منم تب نکرد فقط درد داشت

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

ن برا بعصی بچها سبکه

بدن هربچه ی جوره

هر بدنی ی جور واکنش میده نگران نباش

چ‌ربطی داره عزیزم

دخترمنم اذیت نکردچه۲ ماهگی چه۴

نه عزیزم ربطی نداره دوماهگی آنچنان واکسن سختی نیست

سوال های مرتبط