۶ پاسخ

بديش اینه که بچه سیری کاذب میگیره و اشتهاش کم میشه و دیگه میل به غذا خوردن نداره و همین باعث کاهش وزن و وزن نگرفتن میشه .من الان ۴ماهه به بچم پستونک ندادم واقعا اتفاقی نیوفتاد..بچه ها که این چیزا رو نمیدونن وقتی بهشون میدی عادت میکنن و بعد گرفتن از پستونک مکافات خودشو داره

من فقط موقع خواب بهش میدم

پستونک خیلی خوبه پسر خودم به شخصع دوست داره همش یه چیزی تو دهنش باشه منم که نمیتونم ۲۴ساعته سینمو بزارم دهنش پس پستونک اینجا بهترین روشه که میتونه ولعشو آروم کنه

میکروب میگبرع

من که با دکتر چک کردم گفت مشکلی نداره بده باعث آرامش بچه میشه و اگه مثل بچه ی من ولع مک داشته باشه هم کمکش میکنه فقط گفت حواست باشه زمانش خیلی طولانی نشه که دائم تو دهنش باشه

ن بده ن خوبه
بدیای خودشو دارع خوبیای خودشم داره
مهم ترین اسیبش به فکو دندونه که الان پستونک های استاندارد هم موجود شده
مثل شیر خشکه دیکع
هم بدی داره هم خوبی

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان نگارین زهرا💖🪷 مامان نگارین زهرا💖🪷 ۱۶ ماهگی