خیلی خوبه من از تو بیمارستان بهش دادم
من تجربه ای از پستونک ندارم.چون کلا برای بچه ام پستونک نخریدم
ولی شنیدم میگن برای فک بچه بده
منم به پسرم میدم نمیدونم چرا اونو مییخوره ولی سینه خودمو در حد ۵ دقیقه بعدش دیگه ول میکنه
خیلی خوبه
من دهن بچم یکسره بازه پستونک نبود میخورد مارو😑
من بخاطر اینکه پسرم ولع مکیدن داره معمولا بعد از شیر میدم که دیگه زیاد نخوره بالا بیاره
عالیه حاما بده اما بعد یک ماهگی
خیلی خوبه من به دخترم میدم از ۱۰ روزگی دادم بهش
خوبه چرا بد باشه
خیلی به در میخوره من که اززیک ماهگیشبهشدادم و راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.