۲ پاسخ

من ۱ق م آرد برنج میریزم با ۹۰ سیسی شیر ماجان(طبق دستور پزشک)
خوب همبزن و به غلظت فرنی برسه، گاهی سه تا دونه بادوم رو هم حریر میکنم و توش میریزم
از روزی یه ق بچه شروع کن تا برسی به ۱۰ ق
اجبارم نیست حتما ۱۰قاشق رو بخوره

یه قاشق آرد برنج، یه لیوان اب رو بریز تو قابلمه و بزار یه ربع بپزه،فقط هم بزن که ته نگیره
اولش در حد سه چهارتا قاشق بده و هرروز بیشترش کن
فقط روزا اول قبل ساعت ۸ شب بده

سوال های مرتبط