۲ پاسخ

این شانس ما هست ان شاالله خدا خودش یع رحمی کنه یه معجزه ایی پیش خدا آسونه 🤲🥺

منم ۲روز مونده به موعدم امروز بی بی زدم منفی شد هیچگونه علائمی هم ندارم

سوال های مرتبط