والا بما گفتن۲۸روزگی ببر. دیشب بردیم ویزیت هر بچه ازم یه تومن گرفت.. هر ده دقیقه قطره ریخت سع بار بعد هم منو دکتر نذاشت داخل ولی شوهرم میگفت با یه قلاب چشما رو باز کرد و با نور و ذربین نگاه کرد همین و گفت خوبه مشکلی نداره
نه به موقع ببر.چیزی نیست.بچه های نارس شبکیه چشم هاشون دیر تر تشکیل میشه باید زود به زود ببری معایینه بشه که خدایی نکرده خونریزی نکنه چشمش از داخل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.