۸ پاسخ

من این پتو رو گرفتم میبرمش با خودم ولی چون گرمه دورپیچ موسلینو می‌خوام استفاده کنم

تصویر

من بچم تیر بدنیا بیاد حس میکنم قنداق فرنگی خیلی راحته برا بغل کردن ولی گرمه ،بنظرتون بزارم تو قنداق بعد تو ماشین جلوشو باز کنم بازم گرم؟

وسط مرداد میاد نی نی من اینو می‌خوام ببرم و دورپیچ پنبه نخ داخل ست ۱۹ تیکه ش

تصویر

این و گرفتم یدونه ام ست سرویس خوابش رو انداز بهاره و تابستانه سفارش دادم .اون جنسش خیلی خنکه

تصویر

مال من اینه ،۲مهر تاریخ زایمانم ،احساس میکنم نازکه بازم نمیدونم

تصویر

اینم هست و یدونه کیسه خواب

تصویر

من زایمانم خرداد هست اینو گرفتم و یدونه از همین کرمی رنگشو

تصویر

من میخوام موسلین بگیرم
البته یدونم پتو نازک گرفتم چون اوایل میگن باید نوزاد جاش گرم باشه

سوال های مرتبط