من این پتو رو گرفتم میبرمش با خودم ولی چون گرمه دورپیچ موسلینو میخوام استفاده کنم
من بچم تیر بدنیا بیاد حس میکنم قنداق فرنگی خیلی راحته برا بغل کردن ولی گرمه ،بنظرتون بزارم تو قنداق بعد تو ماشین جلوشو باز کنم بازم گرم؟
وسط مرداد میاد نی نی من اینو میخوام ببرم و دورپیچ پنبه نخ داخل ست ۱۹ تیکه ش
این و گرفتم یدونه ام ست سرویس خوابش رو انداز بهاره و تابستانه سفارش دادم .اون جنسش خیلی خنکه
مال من اینه ،۲مهر تاریخ زایمانم ،احساس میکنم نازکه بازم نمیدونم
اینم هست و یدونه کیسه خواب
من زایمانم خرداد هست اینو گرفتم و یدونه از همین کرمی رنگشو
من میخوام موسلین بگیرم
البته یدونم پتو نازک گرفتم چون اوایل میگن باید نوزاد جاش گرم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.