من اونطوری میکنم اگه دقت کنی پیمونه هم خط نصف داره خب برا چی گذاشتن برا همون
یه پیمانه بده ولی هر یه ساعت یه بار
نه عزيزم بايد پيمونه كامل بريزي اضافشو ندي بخوره
والادکتردخترم گفت که هیچ وقت پیمونه هارودستکاری نکن نهذکم بریزنه زیادچون باعث اختلال توگوارش وروده نوزادمیشه وبراش خوب نیس تودرست بریزهرچقدرخوردباقیشوبریزدور
میشه چرا نشه
عزیزم ۲ پیمانه درست کن هرچی نخورد هم بریز دور
آره میشه
دوپیمانه درست کن همشو بهش نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.