۱۳ پاسخ

قنداق چسبی دیگ چیه فقط قنداق با بند بچه میخابه

من هم از این چسبی ها گرفتم هم از اون سنتی قدیمی ها مامانم برام دوخته،احساس میکنم چسبی ها برای تابستونش خوبه که یکم بیشتر وزن بگیره تپل شده باشه بشه محکم بستش و اون سنتی ها برای اولش که کوچکتره میشه استفاده کرد

من پسرم رو قنداق چسبی میکردم خیلی عالی بود تقریبا تا ۸ یا ۹ ماهگی
برای دخترمم همین کار رو میکنم

منم خریدم از اینا امیدوارم استفاده کنم یکو خورده ای پولش بود😂

منم همین مدلی گرفتم

منم شنیدم میگن خوبه واس ب وقتایی نه اینکه هرروز ببندی بخاطر همین خریدم واسش

قنداق واقعا خوبه
البته من با بند میبستم ولی سفت نمیکردم اذیت نشن
راحت میخوابیدن

اینو استفاده نکردم ولی قنداق سنتی خیلی خوبه بچه اروم میخابه

قنداق بافتنی😍

تصویر

من مامانم خواهرزادمو دورش اروم پارچه نخی مینداخت زیرتنش درحدی که یهو تو خواب نپره نه مث قدیما که بچه انگار تو پیله ست😂

یادش بخیر من و شوهرم وقتی از خونه مامانم اومدیم خونه خودمون بلد نبودیم بپیچیم... یه چیزی سر هم میکردیم
قدش هم بلند بود دخترک پاهاش میزد بیرون
بهش می‌گفتیم ساندویچ
😅🥹

چسبیا الکیه

من نمیدونم چرا دلم میسوزه دل ندارم اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی