۱۲ پاسخ

انتی ت مهمه

تاریخ زایمان انتی رو بزن تو گهواره بهت هفته ات رو تنظیم میکنه خودش

عزیزم مطمئنی ۳۱شهریور؟؟؟!!!!!!منظورت خرداد؟

بر اساس ان تی
۳۳هفته و ۵روزته عزیزم

ببین من بچه اولم ۳۵ هفته کیسه ابم پاره شد چون امپول ریه زده بودم بچه نرفت دستگاه تو بیمارستان گفتن ۳۸ هفته ای😂😂ولی من ک میدونستم تک تک روزا رو میشمردم

من هرجا بیمارستان میرم یا سونویی چیزی انتی رو ازم میگیرن... اصلش همون انتیه

طبق ان تی پیش برو

طبق انتی باید حساب کنید گه طبیعی هستید که هر وقت دردتون بگیره من سرپسرم سونو میگفت ۷ تیر ولی ۲ تیر دنیااومد طبیعی بود

واسه من اخرین پریودم ۱۹شهریور بوده انتی زده ۳۱خرداد انومالی۳۰خرداد چون سزارینم دکترم ده روز کم کرد تاریخ زایمانم ۲۰خرداده

مهم ترینش انتی سونوی 12هفتکی بااون حساب کن

طبق ان تی هست تاریخ زایمان عزیزم

بر اساس تاریخی که انتی و انومالی میده دکتر حساب میکنه

سوال های مرتبط