۵ پاسخ

مفنامیک رو همون مقدار ک دکتر تجویز کرده بخور فقط

باعث نفخ و یبوست نی نی میشه

من سزارین بودم تا دو هفته مفنامیک اسید خوردم فک کنم مشکلی نداره. باز از دکتر بپرسید

رازیانه میخوری؟؟؟

کاشکی لک بینی خونریزی خواهر
من ۷۰‌روزه

سوال های مرتبط

مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو💖 مامان پرنسس کوچولو💖 ۹ ماهگی