برو اورژانس ، احتمالا برات یه سونو بنویسن و بعد هم بهت شیاف بدن . نگران نباش خیلی ها اینجوری میشن
با دکترت مشورت کن معمولا پروژسترون مینویسن سرخود استفاده نکن چون دکتر باید بگه امپول باشه یا شیاف چقد مصرف کنی
شما ۹هفته ای.. سونوت ۷ هفتس.. بنظر شما این عادیه
برو اورژانس سریع
رفتی دکتر سونو واژینال انجام داد؟
لک بینی
بهتر شیاف بزنی
خیر عادی نیست دکتر برو
شیاف بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.