خانما من از اول حاملگیم اسهالم طبیعیه ؟

۶ پاسخ

معدت سرد شده چیزای سرد مثل ترشیجات لبنیات و میوه های سرد اصلا نخور

همه یبس ان شما اسهال😅

اما طبیعی بدن هرکس یجوری

اره طبيعيه😁

منم تا همین الان یبوستم

منم اسهالم برعکس بقیه که میگن یبوست دارن 😐😐

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری