نه عزیزم ماهم مثبت ومنفی هستیم روگام زدم وبعد زایمانم زدم چون بابچه هم مثبت منفی بودیم واحتمالا بچع زردی بگیره اگه گروه خونی متفاوت باشه بعدش ولی اصلا چیز خاصی نیس
سلام مامان قشنگ
یه کانال تخصصی روانشناسی برای مادران باردار در اپلیکیشن بله داریم که خوشحال میشم همراهتون باشیم و از اموزش ها استفاده کنید
@madaranehfarda
برای داشتن کودک شاد و سالم نیازمند مامان و بابا آگاه و اموزش دیده س🌸
چیز خاصی نیست عزیزم فقط یه آمپول رگام میزنی منم شرایط شما رو دارم الان گرفتم بزنم،البته خیلی سخت گیر میاد من فقط داروخانه باغ فیض تونستم گیر بیارم اونم ۲۵۰۰ شد ولی یه خانومه بعد من زد گفت رفتم بیمارستان الزهرا رباط کریم زدم فقط ۳۰۰ تومن شده چون دولتی هستش من آزاد ۲۵۰۰ هفته پیش خریدم
گلم شما باید ۲۸هفته آمپول رگام بزنی
و یدونه هم بعد زایمانت
چون RH شما منفیه و گروه خونی بچه اگر مثبت باشه مثل پدرش RH مثبت تو خون مادر پخش میشه
واگر این آمپول زده نشه که خنثی کنه بچه بعد دچار مشکل میشه
من منفی ام همسرم مثبت،آمپول رگام زدم من
خطرناک نیست بابا منم abمنفیم گفتن ماه هفتم رگام باید بزنی
نه عزیزم خطر چی!!منم او منفی هستم همسرم او مثبت ۲۸هفته باید رگام بزنیم همین
باید آمپول روگام بزنی توی هفته ۲۶ تا ۲۸ اگه لکه بینی داری باید زود تر بزنی دکتر خودش بهت میگه
نه خطرناک نیست. فقط آمپول روگام باید تزریق کنی، تزریق نشه خطر داره
نگران نباش منم ب منفی ام شوهرم او مثبت هفته ۲۷ یا ۲۸ باید آمپول روگام یزنی
نه امپول روگام میزنی دیگه خوب میشی
نه عزیزم باید آمپول روگام بزنی هنوزم وقت داری فکر کنم هفته ۲۸ میزنن نگران نباش… ولی حتما به دکترت بگو
فقط خیلی درد دارع
باید آمپول روگام بزنی هیچی نمیشه نگران نباش و به خودت استرس نده
نه خطرناک نیست اصلا باید فقط آمپول رگام بزنی چون گروه خونیت منفیه یه بار الان یبارم بستگی به گروه خونی بچت داره بعد به دنیا اومدن هم ممکنه لازم باشه بزنی
من دقیقا مثل شمام دکتر رفتم گفت روگام باید بزنی هفته ۲۶تا ۲۸ اگر لکه بینی یا آبریزی داری باید زودتر زده بشه.یه ازمایش کومبس تست هم داد انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.