۵ پاسخ

والا من پسرمو به روش سنتی ختنه کردم نه عفونت کرد نه چسبندگی هیچ فکر کنم با داروهاش ۱۸۰۰ هم نشد تو همین گهواره میبینم بعضی مامانا انقد هزینه کردن و اهمیت دادن یا عفونت کرده یا چسبندگی زیاد اهمیت نده

من بیست و سه روزه یک میلیون و صد شد

دکتر متخصص اطفال از ما ۵ تومن گرفت

ما حدود یک ماه پیش ۱۵میلیون تومان

چرا اورولوژی میخوای ببری؟؟

سوال های مرتبط

مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی