خانوما با سرویکس ۳۱ سرکلاژ میکنن؟خیلی میترسم😓

۱۳ پاسخ

برای منم ۳۱هست دکتردوهفته بهم استراحت وشیاف داده گفت اگه کمترشه سرکلاژمیکنه

ن بابا من ۳۰ بودم نشدم ت بارداری اول هم ۳۰ بود ندشم

من33هستم میترسم

والا من تو هفته شما ۳۱ بودم دکترم گفت خوبه

اره ۳۳ من سرکلاژ شدم

ن عزیزم نترس من ۲۸سرویکسم و دهانه رحمم بستس دکتر فقط بهم شیاف داده استراحت کاملم نیستم عزیزم

صبح ناشتا ۲ تا لیوان آب ولرم رو به گرم باور
مرتب سالاد کاهو بخور
که یبوست نگیری

همه چیز به بدنت،شرایط و نحوه قرار گیری جنین و جفت و....بستگی داره که این و دکتر تشخیص میده. من طول سرویکسم ۳۱ همه توگهواره گفتن کمه ترسیدم خیلی. ولی ۲تا دکتر متخصص رفتم و دوتا ماما همشون گفتن خوبه نه استراحت نیاز داری نه حتی شیاف. نظر دکتر ازهمه چیز مهم تره.

سرکلاژ هم کردی ناراحت نباش چیز خاصی نیست
مطمئن تر هستی

من شدم البته من دوقلوم

استراحت کن چیزی نمیشه
من ۲۲ بود سرکلاژ شدم چهار روز پیش

ببین بستگی به شرایط بدن تو و جنین داره، باید دکترت تشخیص بده، مثلا من خیلی هارو دیدم با طول سرویکس ۳۰ نه تنها سرکلاژ نمیکنن، به همه کاراشون میرسن حتی شاغل هستن، رابطه دارن و ... ولی خیلیا با طول سرویکس ۳۸ استراحت مطلق میشن یا سرکلاژ میشن

نه عزیزم مراقبت میخاد

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد