۶ پاسخ

طرف بعد ده سال باردار شده خواهر هیچ وقت از رحمت پروردگارت تا امید نشو...تلاشتو بکن

ان شاالله به زودی این حس و تجربه کنی من سر اولی بعد 8 سال این دومی بعد 3 سال یه چیزی نذر آقا صاحب الزمان کن ان شاالله جواب میگیری

من :)

من هم بیش از دوسال

مشکلت چیه عزیزم؟
امیدوارم بزودی مثبت شی

من ۴ سال
ولی حس ناامیدی ندارم🤣
حس میکنم تا ابد میتونم تلاش کنم

سوال های مرتبط

خانمی خانمی قصد بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
باران باران قصد بارداری
hedi hedi قصد بارداری
چشم ب راه🤱 چشم ب راه🤱 قصد بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری