طرف بعد ده سال باردار شده خواهر هیچ وقت از رحمت پروردگارت تا امید نشو...تلاشتو بکن
ان شاالله به زودی این حس و تجربه کنی من سر اولی بعد 8 سال این دومی بعد 3 سال یه چیزی نذر آقا صاحب الزمان کن ان شاالله جواب میگیری
من :)
من هم بیش از دوسال
مشکلت چیه عزیزم؟
امیدوارم بزودی مثبت شی
من ۴ سال
ولی حس ناامیدی ندارم🤣
حس میکنم تا ابد میتونم تلاش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.