خانما این سونو رشد منه همه چیزش خوبه بنظرتون

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم خوبه همش

حتما نشون دکترتون بدین
دور شکم و استخوان پا رشدش دو هفته تقریبا عقبه و کم رشد کرده. بقیه خوبه
البته دکتر واسه منم که اینجوری بودم قرص ال آرژنین داد و پودر لیدی میل که رشدش کمتر نشه. شما هم احتمالا دارو میدن و حل میشه چیز خاصی نیست

دخترتون سرش رو به پایین هست وزنشم که خیلی خوبه اوناش دیگ نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری