همه دارن میخورن اینارو حالا شاید برندشون فرق داشته باشه
وزن نی نی هم کم نیست دکترت سرخود استرست میده
وای من این مولتی ویتامینو ماه گذشته یک روز در میون استفاده ش کردم بجای ۱ کیلو ۲ کیلو اضاف کردم 😑😑😑
منم اکتی ناتال میخورم دو روز درمیون اهنم میخورم
مگه قبلش نمیخوردی
برا من دکتر مولتی ویتامین جور دیگ نوشته بود اصلا برام تاثیر نمیزاشت تا اینکه اونایی ک بهداشت میداد و استفاده کردم 🚶♀️
اکتی ناتال که منم میخورم
من اکتی ناتال ن رو وزن خودم تاثیر گذاشت ن رو وزن بچه حتی اشتهامم باز نمیکرد
تا الان اینارو دکتر بهت نداده بود ؟
اون قرمزه که اهنه، اون سبزه مولتی ویتامینه منم همین مارک میخورم
من مولتی ویتامین میخورم حالت تهوع میگیرم میخوام بالا بیارم🤢
۱۵۰۰ کیلو برای هفته من واقعا کمه؟؟؟؟
درکنار اینا باید به تغذیتم برسی
من اکتی ناتال میخورم خیلی خوبع
یکیش مولتی ویتامینه یکیشم قرص اهن مشکلی نداره
اهن و مولتی ویتامین حتما بخور برند خوبی بهت داد
نمیدونم من ولی این اکتی نال رو میخورم وزن بچمم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.