۱۱ پاسخ

عزیزم آخه مادر بودن ک فقط به شیر دادن نیس از،صبح تا شب هزار تا کار براش میکنی چرا عذاب وجدان داری ...بچه من فقط ده روز اول شیرم رو خورد الان ۷ماهه کلا شیر خشکی...شیر مادر هم تا ۶ماه اول خیلی خاصیت داره بعد ۶ماه خاصیت نصف میشه ..اینا بهترین دکترهای دنیا میگن سرچ کنی متوجه میشی ..الان براش غذاهای مقوی مختلف بپز.و مابین همون شیر خشک ..انشاله از یکی دو ماه آینده بابد بری سراغ غذای انگشتی اون وقت نشستی غصه شیر خشک میخوری ....

مادر خوب بودن مگه به شیر دادنه فقط؟
یعنی ماها که بچمون شیرخشکیه مادر بدی هستیم!!
این همه زحمتشو میکشی دیگه هفت ماهم شیر دادی
الکی به خودت حس بد میدی و روزای شیرین بزرگ شدن بچتو از خودت دریغ میکنی،یه ماهم بگذره عادت میکنی عذاب وجدانت میره

عزیزم عذاب وجدان نداشته باش
تو خیلی هم مادر خوبی بودی و هستی
همین که همه وقتت رو برای بچت میذاری ینی مادر لایقی هستی
منم پسرم یه سینمو نخورد و خشک شد الانم شیر خشک میدم و غذا
اصلا پسرت دیگه غذا که بخوره شیر خیلی کم میخوره الکی چرا ناراحتی؟
بعدم شیر مادر تا ۶ماهگی مفیده دیگه از اون به بعد اصلا خاصیت چندانی نداره

پسر من سرجمع شاید یک هفته ام سینمو نگرفت و شیرخشکی شد من اصلا عذاب وجدان ندارم چون واقعا سینمو دوس نداشت و اوق میزد شیر نمی‌خورد میدوشیدمم نمیخورد اینطوری بیشتر اذیت میشد و منم سعی نکردم مجبورش کنم عزیزم ناراحت نباش این همه زحمتای دگ داری برای بچت میکشی

بیخیال بابا بچه منم همینجوری شد الان شیرخشک میخوره...زهر نمیدیم به بچه که عذاب وجدان بگیریم..از داشتنش لذت ببر الکی غصه نخور

چرا نگرفت شیشه بهش دادی؟

منم مثل شما بودم عزیزم تو ۴ ماهگی دیگه شیرمو نخورد،هر روزم غصه بود.همه تلاشی کردم ولی آخرش نشد .پسر شما که ۷ ماه خورده نوشه جونش
عصاره ی اصلی رو خورده غصه نخور عزیزم
خیلی از بچه ها ۱ ماهم نمیخورن و از اول شیر خشک میخورن.شیر خشکم خوبه همه مواد لازم رو داره عزیزم

چرا سینتو نمیگیره؟با شیشه شیر دادی؟

بیخیال اینهمه زحمت کشیدی ۹ ماه بارداری کم بود؟ ۷ ماه تونستی بزرگش کنی هنوز کلی راهم مونده

پسر منم فقط شبا خابالو بودنی میخوره شیرمم داره خشک میشه 😔😔😔

تیامم چند روزه سینمو فقط شبا میگیره و من خیلی ناراحتم

سوال های مرتبط