پسر من غذا هیچی نمیخوره...هر دفعه براش سوپ و کته و ...درست میکنم ولی به زور فقط یکی دوتا قاشق میخوره..نمیدونم چکار کنم.فقط شیر خشک میخوره..
عزيزم در حق خودت كم لطفى نكن ، مادر به اين خوبى به فكر بچه اى و براش سنگ تموم ميزارى
من روزى دو مدل سوپ و فرنى براش درست ميكنم لب نميزنه اصلا غذا دوست نداره دخترم عصبى ميشم اما سخت نگير خوب ميشن
عزيز رشد بچه شما همينكه رو نمودار باشه خوبه،تپل بودن بچه چيز خوبي نيست،غذاهاي خوبي هم ميدي، مادر بزرگ خودم ميگفت فلاني بچه اش كم سن و ساله ولي از بچه تو تپلتره،يه عده اندازه گاو بودن رو دوست دارن شما اگه تحت تاثير حرف اينو اون همچين حسي داري اهميت نده،همين مدعيا رو نگاه بكني متوجه ميشه كل افتخارشون چاق بودن و خپل بودن بچه هاشونه،گند زدن به زندگي بچه هاشون از هر نظر
تو کم نمیزاری ولی هر چی زیادم بدی معدش پس میزنه و تو رشدش تاثیری نمیزاره به اندازه بده نه بیشتر ..
بچه منم تپل نیست
ژنتیک هر بچه ای فرق میکنه مهم سلامتی بچس🤍
شیر خودتونم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.