بعد از شیر خوردن یکم بلندش کنین و ب پشتش آروم بزنین تا بادگلو بزنه و بخوابه حتما خیلی شیر میخوره بعدشم میخوابه و یه چیز دیگ موقع خواب ب طرف شانه چپ یا راست کنین
اروغش بگیرید و تا نخواد بیاره بالا براهمین حالت خوابیدگی بوده امده تو بینی اش .
بالا میاره از دماغش میزنه بیرون
رفلاکس شاید داره دکتر ببرینش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.