۴ پاسخ

بعد از شیر خوردن یکم بلندش کنین و ب پشتش آروم بزنین تا بادگلو بزنه و بخوابه حتما خیلی شیر میخوره بعدشم می‌خوابه و یه چیز دیگ موقع خواب ب طرف شانه چپ یا راست کنین

اروغش بگیرید و تا نخواد بیاره بالا براهمین حالت خوابیدگی بوده امده تو بینی اش .

بالا میاره از دماغش میزنه بیرون

رفلاکس شاید داره دکتر ببرینش

سوال های مرتبط

مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌وهشتم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری