رفلاکس ۱۰۰ درصد ببریدش دکتر دارو میده
به پهلوبخابه حتماآروغ شوبگیرزن اگه زیتدشد ببرین دکترداروبده واسه رفلاکسش
رفلاکس داره
پسر منم همینطور میشد .شیر رفته بود تو ریه ها
بخاطر رفلاکسشه .حتما رو شب بخوابونش .رو تشک ضد رفلاکس .که شیر نیاد تا دماغ و گلو بچه .برمیگرده تو ریه اش خدایی نکرده عفونت میکنه حتما دکتر هم ببرید
سعی کنید شیر کم بدین ولی دفعاتش بیشتر کنید
درس بهش شیر نمیدین حتما میره تو ریش ببریمش دکتر
ب پهلو بخوابونیدش رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.