وای مامانا کشاله رانم سمت چپ تیر میکشه چیکار کنم خطریه؟

۹ پاسخ

سلام طبیعیه

این ماه هردو تخمدانام درو میکنن میدونم چپ بزرگتره ولی راستم درد میکنه روز ۱۲ میرم سونو
ولی دیگه آزاد سازی نمیزنم چون دیگه دارو نمیخورم کلا موهای سرم دارن میریزن بخاطر اون آمپول و داروها

منم یادمه دخترم سمت راستم بود و سمت راستم فولی داشتم
میگن سمت راست زیاد برا پسره برا اون میپرسم ببینم چن درصد امکانش هس

سلام دخترا شما ماهی ک باردار شدین کدوم سمت فولی داشتین با اون باردار شدین
و اینکه سونوی اول جنین کدوم سمتتون بود
میشه بگین ممنون میشم

من کشاله رونم خیلی درد میکنه

من شبا تمام نقاط بدنم تیر میکشه.

عادی منم یه بارراست یه بارچپ میگیره دردمیکنه😑

برا منم سمت راستم تیر میکشه شبا
میزنه ب پام تا صبح نمیتونم بخابم🥲

برامنم دکترگفت عب نداره

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی