یکم شکم و پهلو هاش و چرب کن گرم بگیر ممکن سرما خورده باشه شکمش
دختر منم از دیروز اینجوری شده
و جالب اینجاست سرما هم نخورده
فقط چند روز اسهال بود همین
ولی اینکه یکی آبریزش بینی داشت یا بیحال باشه اصلااااااا
ارخ
نه عزبرم
به خاطر سرماخوردگی هست، بچه ها چون نمیتونن مخاط بینی رو بریزن بیرون ، از راه مدفوع دفعش میکنن
آره عزیزم
سوال منم هست پسرم سرما خورده هرچی میخوره مدفوع میکنه اونم خلطی دکتر میک شاید حساسیت دارع به چیزی ولی پسر من تا الان به هیچی حساسیت نداشته منم احتمال میدم از دندون باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.