مامانم اینا میگن شکمش سرماخورده
چرب میکنن و گرم میگیرن اوکی میشه
ببر دکتر حتما ولی احتمالا پهلوهایش سرما خورده
عزیزم برا زردی هست
گرمی بدنش داره میاد بیرون
مشکلی نداره
شکمش سرما خورده گرمش بگیر
من خوندم ک اگه شیرمادر میخوره کم بخوره یا تا ته نخوره چون ته شیر سینه چربه
گوشاش درد میکنه
ی چیزی مث جیگر یا عدس ک اهن داره نخوردی ؟
اگه شیرخشک میخوره طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.