خانوما من خیلی شکم درد دارم چیکار کنم😭😭

۴ پاسخ

با دکترت صحبت کن.در هفته های پایین بهتره بیشتر تحت نظر دکتر باشی

منم همینطور عزیزم میگن ک طبیعیه

منم خفته شما بودم درد داشتم استراحت کن

عادیه استراحت زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری