۹ پاسخ

شیاف اگه بزاری دردهای شکمی و کنرت خیلی کمتر میشه

شوهرمم خیلی حساسه اگ بش بگم خیلی نگران میشه مجبورم ساکت بشم نگم 🥺

طبیعیه عزیزم من از ماما پرسیدم
گفت طبیعیه از هفته های خیلی بالاتر شکم درد خطرناکه

طبیعیه عزیزدلم منم همینطور بودم می‌ترسیدم ولی هفته به هفته کمتر میشه نگران نباش

عادیە اولاش کە کلاااا درد پریودی رو داری بعدشم گاەی سیخ میکشە یا درد یە جوری انگار انقباضه که دکترم گفت عادیه چون رحم کوچیکه داره جا باز میکنه

راهنمایی میکنن

من الانم دارم

زنگ بزن ۴۰۳۰

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته چهارم بارداری