۱۰ پاسخ

بالا میره

من انتی ۳۰ بودم انومالی شدم ۱۸ هفته شدم ۳۵دوباره ۲۱هفته رفتم درد داشتم چک کرد ۳۶ بودم،البته با استراحت وشیاف

منم چن روزپیش رفتم ۲۵بود ک استراحت مطلق شدم کاش برامنم بره بالا یکم بچم زود نیاد

تو گهواره همه چی میگن تو هرچی بیشتر استراحت کنی سرویکست میره بالا من ان تی 40 و آنومالی 49بود

اگه دکتر گفته حتما بالا رفته دیگه ولی استراحت مطلق باش حتما در حد دسشویی و حمام اونم ده دقه ای بشین رو صندلی حمام کن

واسه من سخ هفته پیش ۳۰ بود، آمپول و شیاف استفاده کردم و کلا استراحت. دیروز ۳۵ شده بود

چرا زیاد میشه عزیزم

چرا بالا میره . ولی تو یک هفته برام جالب بود .

اجی از کجا فهمیدی اومده پایین میشه بگی لطفا

چرا زیاد نمیشه، من ۱۸ هفته ۳۱ بودم دو هفته پیش سونو دادم ۳۶ شده بود

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی