حس ششم میگ باردارم 😝😐🤔

۶ پاسخ

عزیزم ناراخت نشی ها ولی تا وقتی آزمایش ندادی مطمعنی نباش با کلی علاعم یهو میبینی باردار نیستی میخوره تو ذوقت

من چییییی

علائمت چیه؟؟

منم همین حسو دارم😀

سلام خانوما دورهمی زدیم تو روبیکا دوست دارین بیاین هم صحبت میشیم ☺️
پیام بدین لینک بفرستم🙃
@Reyhaneafshari

انشالله به امید خدا این ماه همه مثبت بشن منو تو هم مثبت بشیم منم ۱۱ارادسازی هستم 🥺

سوال های مرتبط