دخترمنم کولیک داشت مردیمو زنده شدیم ازبس توبغلمون بود الان خوب شده داروهم استفاده نکردیم
دختر من کولیکز و قطره کولیک پدیابست و گرمیچر خارجی
عزیزم پسر منم کولیک داشت صد مدل قطره امتحان کردم اینفکول ، کولیکز و…. فایده نداشت فقط یه قطره معجزه کرد براش کارمینت فقط این قطره خیلی بد مزست باید با یکم نبات داغ شیرین قاطی کنی بدی بخوره همین که بخوره یک ربع بعد هر چی باده تو شکمش خارج میشه برای پسر من عالی بود و خوب شد ده قطره هم باید بریزی
برای بعضیا دوماهگی بعضیا سه بعضیا چهار... با مرور زمان بهتر میشن... پسر من اوجش 42 43 روزگیش بود بعد از اون هی کمتر و کمتر شد الان کمی دیگه داره هنوز
رفلاکس چطور اون کی خوب میشه دخترم هم کولیک داره هم رفلاکس
اره دختر من خداروشکر خوب شد انشالله کوچولوی شمام خوب بشه😊
اره عزیزم بچه من اواخر دوماهگی خیلی خوب شد البته پستونک دهنی گرفت عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.