تب دخترم ۳۶صب واکسن زدم زیاده؟؟؟

۶ پاسخ

سلام .نه اگر از 36/8رد شد تب داره 35تا 36نرماله .اگه 37شد پارچه با آب ولرم خیس کن پاشویه بده قطره استامیفون هم سر ساعت بهش بده .

ن کمه

ما هم دیروز زدیم

۳۶اصلا تب نیست اوکیه

بالا۳۷/۵ تب
منم امروز واکسن زدم

نه عزیزم ۳۷ونیم ۳۸به بالا نره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣💖 مامان جوجو ممد🐣💖 ۸ ماهگی