عزیزم معذرت میخوام دیدم ک شما عرفان زایمان کردین تجربتونو خوندم
یه سوال لباس برای نی نی سرهمی بردین و تنش کردن؟چیزی نگفتن؟اخه میگن بعضی جاها گیر میدن ب سرهمی
من صبح بیدار شد دادم بعدش با فاصله ی یه ربع بهش شیر دادم بعد شیر دادن خوابید راحت
کولیکش شروع نشده احتمالا؟؟
اره اکه رفلاکس داره آد پدیا بست اذیتش میکنه چون اسانس داره باید آد مارک کامویت بگیری بدون طعم دهنده و اسانسه
منم همین فکرو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.