۷ پاسخ

دکتر نرفتم و ب مرور خودم حال خودمو خوب کردم

باید با افرادی ک دوس داری مدام ارتباط بگیری بری بیرون بگردی تفریح کنی هرچقد که میتونی و فرد کمکی داشته باشی برا بچع داری خوب میشی

سلام دکتر نرفتم کم کم به مرور زمان خوب شد

آسنترا داد منم اینجوری بودم

نرفتم دکترولی مدام دورم شلوغ میکردن منوشوهرم بیرون برد،مدام حرفای امیدوارکننده،،۲ماه طول کشیدخداروشکربرطرف شد

دکتر نرفتم یه مدت مرتب می رفتم پیش تراپیستم

آسنترا
برا سردردهامم متورال

سوال های مرتبط

مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی