سلام مامانا کسی پسرش ۸ماه بوده ختنش کرد باشه

۲ پاسخ

ب نظرم خیلی دیره

اگه وایسه خوبه که انجام بدی چون هرچی بزرگتر بشه آگاه تر میشه و سخت تر
من پسرمو ۵ماهگی ختنه کردم اما چون دمر میشد خیلی اذیت شدم تازه اون موقع چهار دست و پا نمیرفت وگرنه سرویش میشدم

سوال های مرتبط

مامان ارن❤️ایلین مامان ارن❤️ایلین ۱۰ ماهگی